Hola Família!
Aquí us deixem les apps que hem triat nosaltres i que creiem que li podem donar un ús educatiu i per tant podriem treballar a l'aula amb els infants:
El Pau Esteban va triar la app Plants vs zombies Aquesta
aplicació consisteix a la superació de diferents hordes de zombis(els quals
tenen diferents habilitats especials) mitjançant plantes, les quals també tenen
diverses habilitats especials, tant ofensives, defensives, com de suport,
demostrant que seguint un ordre concret, es pot optimitzar més el resultat i
així obtenir més benefici. L’activitat consistiria a que els alumnes, de manera
individual, realitzessin simultàniament els mateixos nivells, analitzant quins
recursos utilitzen, com i quan els fan servir, per després comentar amb els
companys les raons per les que han decidit realitzar les seves estratègies i,
de manera comuna, crear una nova estratègia que ofereixi al grup realitzar la
tasca de la manera més ràpida i eficient possible. La finalitat didàctica
d’aquesta app consistiriaa incrementar la velocitat de resposta davant
d’obstacles que se’ls puguin presentar i fomentar el treball en grup i la
cooperació entre els membres del mateix.El Pau Orts va trobar interessant l'aplicació de l'aurasma Es
tracta de una gimcana en una estada de colònies en un poble on els alumnes no
es coneixen els carrers per lo tant es guiaran amb una tauleta assignada a cada
grup per trobar els punts definits. Inici: cada grup crearà el seu Aurasma: -A través d’aquesta aplicació es pot crear la teva pròpia realitat
augmentada. Exemple: Un amic meu fotografia una llauna de coca cola a
través de l’aplicació (adaptar-se a la app) hi afegeix l’animació que més li
agradi i puja el seu aurasma, quan jo fotografiï una llauna de coca cola a
traves de l’app em sortirà l’animació del meu amic. Objectiu: Donarem les
adreces i fent servir google maps on estan col·locats els aurasmes creats pels
grups, hi s’hauran de trobar tots ajudant-se del google maps, un cop trobats el
grup farà una petit escrit de les animacions de cada aurasma per corroborar que
els han trobat. El Lluís Grau va triar Puzzle App Spiderman Aquesta és una
aplicació que tracta sobre resoldre un seguit de puzzles, sempre amb diverses
dificultats depenent de les franjes d'edat dels seus jugadors. A mesura que es
va avançant, els puzzles revelen un tros d'història d'aquest superheroi tant
estimat per nens i no tant nens. Conseqüentment, la finalitat didàctica que
tindría aquesta aplicació seria en un principi entretindre mentre els nens
estan aprenent, ja que aprendran a resoldre trencaclosques, i si els resolen,
aprendran a llegir textos i històries molt interessants.L’aplicació
amb finalitat educativa que vaig triar la Mercè Llavoré va ser Kahoot que és una
aplicació en que tu crees diferents preguntes de l’àmbit que tu vols i
selecciones diferents respostes, marcant la correcta. Quan ja tens el
qüestionari fet el penges i seguidament et donarà un codi, aquest el poden
utilitzar els alumnes per a poder accedir al qüestionari a través del seu smartphone
o tauleta. Crec que es una aplicació útil ja que poden aprendre diferents temes
de coneixement, de manera divertida i entretinguda. I per últim, la Júlia Toldrà va triar es diu 2 Jugadores Reactor, aquesta app tracta de diferents mini
jocs els quals és necessari aplicar molta concentració per realitzar-los, tot i
que son fàcils de resoldre si l’infant es concentra. És pot practicar
matemàtiques gràcies a les figures geomètriques, sumes i restes, laberints...
També apareix geografia ja que et pregunten diferents capitals. Son jocs
per jugar amb parella, és un joc de reacció, ràpid i senzill, alguns dels jocs
es basen en la pura velocitat de reacció ideal per a joves. D’altres en canvi
requereixen coneixement de països i pràctica resolvent puzles.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada