dijous, 17 de novembre del 2016

9. DONEM ÚS EDUCATIU A LES APPS



Hola Família! 
Aquí us deixem les apps que hem triat nosaltres i que creiem que li podem donar un ús educatiu i per tant podriem treballar a l'aula amb els infants:

El Pau Esteban va triar la app Plants vs zombies Aquesta aplicació consisteix a la superació de diferents hordes de zombis(els quals tenen diferents habilitats especials) mitjançant plantes, les quals també tenen diverses habilitats especials, tant ofensives, defensives, com de suport, demostrant que seguint un ordre concret, es pot optimitzar més el resultat i així obtenir més benefici. L’activitat consistiria a que els alumnes, de manera individual, realitzessin simultàniament els mateixos nivells, analitzant quins recursos utilitzen, com i quan els fan servir, per després comentar amb els companys les raons per les que han decidit realitzar les seves estratègies i, de manera comuna, crear una nova estratègia que ofereixi al grup realitzar la tasca de la manera més ràpida i eficient possible. La finalitat didàctica d’aquesta app consistiriaa incrementar la velocitat de resposta davant d’obstacles que se’ls puguin presentar i fomentar el treball en grup i la cooperació entre els membres del mateix.El Pau Orts va trobar interessant l'aplicació de l'aurasma  Es tracta de una gimcana en una estada de colònies en un poble on els alumnes no es coneixen els carrers per lo tant es guiaran amb una tauleta assignada a cada grup per trobar els punts definits. Inici: cada grup crearà el seu Aurasma: -A través d’aquesta aplicació es pot crear la teva pròpia realitat augmentada. Exemple: Un amic meu fotografia una llauna de coca cola a través de l’aplicació (adaptar-se a la app) hi afegeix l’animació que més li agradi i puja el seu aurasma, quan jo fotografiï una llauna de coca cola a traves de l’app em sortirà l’animació del meu amic. Objectiu: Donarem les adreces i fent servir google maps on estan col·locats els aurasmes creats pels grups, hi s’hauran de trobar tots ajudant-se del google maps, un cop trobats el grup farà una petit escrit de les animacions de cada aurasma per corroborar que els han trobat. El Lluís Grau va triar Puzzle App Spiderman Aquesta és una aplicació que tracta sobre resoldre un seguit de puzzles, sempre amb diverses dificultats depenent de les franjes d'edat dels seus jugadors. A mesura que es va avançant, els puzzles revelen un tros d'història d'aquest superheroi tant estimat per nens i no tant nens. Conseqüentment, la finalitat didàctica que tindría aquesta aplicació seria en un principi entretindre mentre els nens estan aprenent, ja que aprendran a resoldre trencaclosques, i si els resolen, aprendran a llegir textos i històries molt interessants.L’aplicació amb finalitat educativa que vaig triar la Mercè Llavoré va ser Kahoot que és una aplicació en que tu crees diferents preguntes de l’àmbit que tu vols i selecciones diferents respostes, marcant la correcta. Quan ja tens el qüestionari fet el penges i seguidament et donarà un codi, aquest el poden utilitzar els alumnes per a poder accedir al qüestionari a través del seu smartphone o tauleta. Crec que es una aplicació útil ja que poden aprendre diferents temes de coneixement, de manera divertida i entretinguda. I per últim, la Júlia Toldrà va triar es diu 2 Jugadores Reactor, aquesta app tracta de diferents mini jocs els quals és necessari aplicar molta concentració per realitzar-los, tot i que son fàcils de resoldre si l’infant es concentra. És pot practicar matemàtiques gràcies a les figures geomètriques, sumes i restes, laberints... També apareix geografia ja que et pregunten diferents capitals. Son jocs per jugar amb parella, és un joc de reacció, ràpid i senzill, alguns dels jocs es basen en la pura velocitat de reacció ideal per a joves. D’altres en canvi requereixen coneixement de països i pràctica resolvent puzles.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada